Z giełdy. Elizówka
Ten, kto w niedzielę szukał tu małego dostawczaka, kończył obchód placu z nieciekawą miną. Wśród samochodów klasy Mercedesa Vito wybór był mizerny, a w alejce z wozami na bazie aut osobowych stały tylko dwa egzemplarze. Obydwie oferty to wozy pochodzące z flot zachodnich firm, w niezłym stanie i serwisowane, ale z pokaźnymi przebiegami jak na swój rocznik.
Ten, kto w niedzielę szukał tu małego dostawczaka, kończył obchód placu z nieciekawą miną. Wśród samochodów klasy Mercedesa Vito wybór był mizerny, a w alejce z wozami na bazie aut osobowych stały tylko dwa egzemplarze. Obydwie oferty to wozy pochodzące z flot zachodnich firm, w niezłym stanie i serwisowane, ale z pokaźnymi przebiegami jak na swój rocznik.
| Ford Transit 2.5 D |
1994 / 215 |
brygadowa |
18,9 tys. zł |
| Iveco Turbo Daily 2.8 TD |
1994 / 265 |
skrzyniowa |
20,0 tys. zł |
| MB Vito 2.3 D |
1996 / 200 |
kombi |
17,9 tys. zł |
| MB Sprinter 2.3 D |
1998 / 241 |
furgon |
27,0 tys. zł |
| VW T4 2.4 D |
1998 / 230 |
bus (9 os.) |
21,0 tys. zł |
| Opel Movano 2.8 DTI |
2000 / 198 |
furgon |
28,0 tys. zł |
| MB Vito 2.2 CDI |
2000 / 175 |
kombi |
26,9 tys. zł |
| Peugeot Partner 1.4 B |
2001 / 196 |
furgon |
15,9 tys. zł |
| Opel Combo 1.6 B+G |
2003 / 215 |
furgon |
19,9 tys. zł |
| Renault Master 2.5 dCi |
2005 / 242 |
furgon |
52,0 tys. zł |