Z giełdy. Gliwice
Planujący zakup na tutejszej giełdzie używanego dostawczaka w wersji skrzyniowej mają wybór. Gros ostatnio wystawianych pojazdów tego typu wyprodukowano w latach 90. i sprowadzono do kraju z Niemiec. Pomimo dość dużych przebiegów sprawiają wrażenie dobrze utrzymanych, a ich ceny nie przekraczają 20 tys. zł. Ponadto większość sprzedających dorzuca plandeki gratis.
Planujący zakup na tutejszej giełdzie używanego dostawczaka w wersji skrzyniowej mają wybór. Gros ostatnio wystawianych pojazdów tego typu wyprodukowano w latach 90. i sprowadzono do kraju z Niemiec. Pomimo dość dużych przebiegów sprawiają wrażenie dobrze utrzymanych, a ich ceny nie przekraczają 20 tys. zł. Ponadto większość sprzedających dorzuca plandeki gratis.
| MB 410 2.9 D |
1990 / 325 |
wywrotka |
25 tys. zł |
| Iveco Daily 2.5 TD |
1991 / 200 |
skrzynia+pland. |
15 tys. zł |
| MB 208 2.3 D |
1994 / 250 |
skrzynia+pland. |
16 tys. zł |
| Fiat Ducato 2.5 D |
1994 / 128 |
skrzynia+pland. |
16,5 tys. zł |
| VW T4 1.9 TD |
1995 / 220 |
skrzynia |
15,5 tys. zł |
| Ford Transit 2.5 D |
1995 / 195 |
skrzynia+pland. |
17 tys. zł |
| Peugeot Boxer 2.5 D |
1996 / 160 |
skrzynia |
20 tys. zł |
| VW LT46 2.8 TDI |
1998 / 340 |
chłodnia |
50 tys. zł |
| Kia K 2700 2.7 D |
1999 / 94 |
skrzynia+pland. |
13 tys. zł |
| Iveco Daily 35C 2.8 D |
2002 / 115 |
skrzynia+pland. |
48,5 tys. zł |