Z giełdy. Elizówka
Ostatnio klienci nie szukali najtańszych dostawczaków. - Większość osób szukających auta do pracy woli zapłacić trochę więcej i jeździć czymś ze sprawdzoną i trwałą konstrukcją, zainteresowanie najtańszą, polską techniką jest mizerne - stwierdził właściciel Poloneza z 1996 roku, wycenionego na 3,2 tys. zł.
Ostatnio klienci nie szukali najtańszych dostawczaków. - Większość osób szukających auta do pracy woli zapłacić trochę więcej i jeździć czymś ze sprawdzoną i trwałą konstrukcją, zainteresowanie najtańszą, polską techniką jest mizerne - stwierdził właściciel Poloneza z 1996 roku, wycenionego na 3,2 tys. zł.
| Fiat Ducato 2.5 D |
1994 / 236 |
furgon |
15,9 tys. zł |
| Polonez Truck 1.6 B+G |
1996 / 198 |
skrzyniowa |
3,2 tys. zł |
| Ford Transit 2.5 D |
1996 / 226 |
kombi |
9,5 tys. zł |
| Iveco Turbo Daily 2.8 TD |
1996 / 221 |
furgon |
17,9 tys. zł |
| Lublin II 2.4 TD |
1997 / 145 |
skrzyniowa |
11,0 tys. zł |
| VW T4 1.9 D |
1997 / 270 |
furgon |
16,5 tys. zł |
| MB Sprinter 2.9 TD |
1997 / 274 |
furgon |
25,0 tys. zł |
| MB Vito 2.2 CDI |
2000 / 280 |
kombi |
26,5 tys. zł |
| VW LT35 2.5 TDI |
2003 / 134 |
furgon |
51,0 tys. zł |
| Opel Combo 1.7 DTI |
2005 / 45 |
furgon |
27,0 tys. zł |